Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.
W pudełku: 40 znaczników (po 7 szt. w kolorze zielonym, niebieskim, czerwonym, białym, czarnym i 5 szt. w kolorze żółtym), 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów.
PRZEZNACZ.:
Dla 2-3 osób w wieku od 10 lat, czas gry ok. 30 min.
UWAGI:
1 instrukcja w j. pol.: kolor., 4 s.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...Dlaczego pokochasz tę grę?Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na całym świecie!Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.Dwie dostępne role - Szefa i członka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę. Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.Tajniacy to polska edycja znanej i lubianej na całym świecie gry "Codenames", która zdobyła kilkadziesiąt nagród i została wydana w ponad 40 językach.
PRZEZNACZ.:
Dla 2-8+ graczy w wieku 8+, czas gry 15 min.
UWAGI:
W pudełku: 200 kart skarbów, 60 kart kluczy - 20 prostych i 40 zaawansowanych, podstawka, 25 kart przykrywek - 8 niebieskich, 8 czerwonych, 7 neutralnych, [>>] 1 dwukolorowa, 1 końca gry, instrukcja: 12 stron.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Ubongo to karciana wersja klasycznej, przebojowej gry planszowej. To zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny. Gry mieszczą się w małych pudełkach idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi, czy do szkoły. Każdy gracz otrzymuje 9 kart z różnymi kształtami. Gracze jednocześnie i jak najszybciej wykładają karty na stół, dopasowując pokazane na nich kształty.Kto najszybciej ułoży swoją łamigłówkę, woła "Ubongo!" i zdobywa punkt!
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestników.
PRZEZNACZ.:
Gra przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od lat 8.
UWAGI:
Czas gry: 30-60 min. Zawartość pudełka: plansza, 240 figurek wagonów, 15 figurek dworców, 110 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczków punktacji, [>>] instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Gra z figurką Zeusa!Gracze wspinają się na Olimp - grecką górę bogów. Chcą dostarczyć na jej szczyt posąg Zeusa. Podczas wspinaczki będzie on przechodzić z rąk do rąk. Staraj się, aby w momencie dotarcia na szczyt posąg był w twoich rękach!